dimarts, 23 d’agost del 2011

Ruc d'equipatge


Package donkey 1705-1715
Preiser i Minifigs, 15mm


Aquesta vinyeta no té cap finalitat específica, i difícilment podré mai col·locar-la en un camp de batalla; però de vegades et vé la idea i no et pots aturar fins que la veus realitzada. Una cosa així vaig experimentar quan em va arribar a les mans una capsa de figures de plàstic a escala 1/87 de la casa alemanya Preiser, quina temàtica era la vida rural. Em vaig literalment enamorar del ruquet tossut, i... aquí en teniu el resultat!

El principal repte consistia a trobar una figura humana adient a la vinyeta; finalment vaig escollir-ne la d'un artiller del fabricant britànic Minifigs, en actitud de prendre la metxa i sortir corrents. La postura era quasi exactament allò que cercava; només em va caldre modificar lleugerament el seu equipament, per penjar-l'hi un mosquet en bandolera. Aquesta arma era originalment la carrabina d'un guerriller català del segle XIX a escala 1/72, provenint d'un kit de plàstic de la casa Hät. Vista la diferència d'escales, trobo que la carrabina fa molt bé l'efecte d'un mosquet de 15mm.

Un darrer apunt sobre el matoll que apareix a la composició: també és de plàstic, de la casa Noch, productora de complements de modelisme ferroviari.

1 comentari:

Ray Rousell ha dit...

Great painting, love the donkey!