dilluns, 19 de setembre del 2011

Guerrera en armadura


Female Armoured Warrior
Dark Sword Miniatures, 32mm


Els aficionats a les obres d'il·lustradors com Larry Elmore, Keith Parkinson, Clyde Caldwell o Jeff Easley, així com els seguidors de les sagues de George R. R. Martin no us hauríeu de perdre la marca Dark Sword Miniatures, una casa nord-americana especialitzada en produir figures de metall en 28-32mm, basades en les obres mestres d'aquests artistes o que representen els principals personatges de Joc de Trons.

La figura que us presento avui és precisament d'aquesta marca, de la sèrie Visions in Fantasy per a ser més concret. La noia representada és molt alta, fins i tot per als estàndards de 32mm; a més, els contorns i trets facials fan pensar que és extremament prima (ratllant l'anorèxia, diria jo), de forma que vaig pensar que seria millor no caracteritzar-la com a humana, sinó més aviat com una elfa Noldo d'El Senyor dels Anells.

Amb aquesta finalitat al cap, l'hi vaig substituir l'escut original (un de triangular típicament medieval) per un altre de rodó, manllevat d'una figura de Mithril, que porta la divisa de la Casa de Fëanor. Vaig pensar que així acabava de reblar la seva pertinença a una estirp Noldor. Podria fins i tot representar la mateixa Gàladriel si convingués, per la qual cosa la vaig vestir amb els mateixos colors que la Gàladriel LR9 de Mithril que us vaig mostrar temps enrere.

Confesso estar descontent amb com m'han quedat els seus ulls. "¡Xec, que estem parlant d'un ninot de només 32mm!", potser direu alguns. Però és que no m'haurien de quedar així. He observat darrerament aquest problema en alguna altra ocasió. Em temo que l'edat i l'efecte "vista cansada" m'estan començant a jugar males passades. M'hauré d'anar a acostumar a pintar aquesta mena de detalls amb lupa... Ai, que l'edat no perdona!