dissabte, 8 d’octubre del 2011

Pintura per encàrrec

En espera que se'n publiqui el corresponent anunci al portal The Miniatures Page (TMP), per la meva part ja considero formalment encetat el meu servei de pintura per encàrrec. A manca de decidir-ne una URL definitiva, provisionalment l'he ubicat en una pàgina especial del portal The Catalan Wargame Resource, sota el títol precisament de "servei de pintura" i accessible des del menú principal del web. A l'espai esmentat hi he penjat els meus quadrants de tarifes per a 15, 20 i 28mm.

Per a anar penjant fotos dels treballs realitzats, en un primer moment havia pensat en aquest mateix blog que esteu llegint, però la idea d'utilitzar el mateix espai per a figures meves i d'altres persones no m'acaba d'agradar. És possible que acabi obrint un blog específic per a les tasques fetes professionalment, però tot depèn del nivell de consolidació del projecte. No debades, a hores d'ara ja estic mantenint 4 webs i blogs simultàniament, i un de cinquè podria arribar a ser un xic excessiu.

Doncs això, per a qualsevol encàrrec de pintura podeu contactar amb mi ja des d'ara, que us atendré de bon grat.